tisdag 3 februari 2009

Jag är tillbaka

Nu är jag, som många kanske redan vet, tillbaka i Sverige. Efter alltmer högljudda klagomål tänkte jag att det är dags att skriva något igen. Jag skyller dröjsmålet på brist av eget boende, x-jobbsjobbande, pocket-tanks-spelande-sambosar, och annat som kommer i vägen för mitt bloggande.
Nu tänkte jag iaf börja knyta ihop säcken med grisen, lägga upp lite fler bilder och berätta om de sista dagarna i Indien.

Som plåster på såren skickar jag upp bilder på en tatuerare  i sann indisk anda. I Kerela träffade vi på denna man som satt på stranden och tatuerade folk. Han försökte övertala mig att skaffa en till tatuering, jag värderade dock livet högre och tackade vänligt nej.
Herr tatuerare

Får man inte all världens sjukdomar av denna
maskin så vet jag inte vad man får det av.


Avslutningsvis vill jag tillägna detta inlägg till min syster, som fyller år idag. Grattis igen syster!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvär så går inte jag på dagis, så jag kan inte fylla år.

polisongjonas sa...

Justja, hade jag glömt.. åren går ju så fort..